Timbuktu Banyo yapıyorum sabaha saçlarımı düzleştireyim diyorum derim resmen kabuk atıyor ertesi gün de yağlanıyor kepek topluyorum kafamdan un gibi o kadar morelim bozukluyo ki her şampuanı denedim hala aynı en sonunda cildiye ye gittim egzama gibi olabilir dedi baktı bi şampuan yazdı minicik ben onu 1 haftaya bitirdim zaten cok bi fark göremedim böyle kepekli saç derisi olan varmı aramızda nasıl cözüm buldunuz bi yazın lütfen
Winnithepooh Timbuktu benimde öyle lisede herkeste olurdu şimdi koca kadın oldum hala olması sinir bozucu sıcak suyla yıkanmak yapıyor demişlerdi bende ilikla yikanamam özellikle kışın ondan oluyor sanırım ve saçlarımı yıkanıp taramazsam bir kere daha da hava akmadigindan sanırım çoğalıyor 😑
hlltpc Timbuktu bende seboreik dermatit var büyük yaralar ve kabuklar oluyo kafamda kepek gibi küçük döküntüler de oluyo kaşıntı da cabası 🙄 dercos anti-dandruff şampuan iyi geliyo sadece siz de deneyebilirsiniz ben çok faydasını gördüm
3anneelif Timbuktu benim kızımın öyleydi iki yıl geçmedi iki doktor olayın verdi tekrar tekrar çıktı en sonunda daha iyi bir hastaneye götürdüm karışım bir yağ yazdı reçeteye eczaneden hazırladılar onu ilk sürmemde yok oldular hatt doktor on gğn süreceksin dedi çocuk sürdürmedi zorlamadım ama şuan yoklar şükür bide bir Şampuan verdi onu kullanıyoruz
Timbuktu Winnithepooh bende sıcak ile yıkıyorum iyice kurutup topuz yapıyorum belki ondan dicem de herkes o şekilde yapıyor benimki niye oluyor 😑
Yclcnbz Vichy dercos kepek şampuanını demediniz mi? Çok güzel kükürtlü bir şampuan kabuklanmayı falan geçiriyor
Yclcnbz Timbuktu eczanelerde de var internette de var hatta yorumları okuyun hep iyi yorumlar bir deneyin derim ben de kullanmıştım bi ara
ikiPrensesAnnesi20 Timbuktu sadece saçınızın ortası mi kabuk oluyo kasiniyo şuan benimki de öyle ben kabukları tek tek elimle soyuyorum sonra daha çok kasinaya başladı bı turlu cildiyeye gidemedim
ikiPrensesAnnesi20 Timbuktu benim sadece saçımın ortasında kabukları soydukca Altan su gibi bişe akıyor kip.kirmizi oluyo
Sevmm Ayni sorun bende de vardi ne yaptiysam gecmedi en son artik gecen hafta doktora gittim saç losyonu ve şampuan yazdi vee cok sukur ki gecti ne kepek ne kabuklanma hic biri kalmadii🤩 sampuan adi Ketoral kesinlikle tavsiye ederim cok etkili hatta esimde de kepek problemi vardi o da kullandi daha 2.kullanimda bitti onunda. İnternetten de arastirabilirsiniz olumlu cok yorum var🌸
3anneelif Serpil51 iyi gelenler ectopix diye bir losyon bunu banyodan sonra ıslak saça ve banyodan sonra sabah kuru saça sürdük bir hafta, şampuanın da adı remolent tabi biraz kötü kokuyor duman gibi kokusu var is gibi diyim yani ama karışım olan ilacı bilmiyorum o reçeteye yazdı bişeyler öyle hazırladılar Şişede isim yok
aykoz_ Timbuktu egzamadır o kabuklanmalar. Bana cildiye m-furo verdi 3 gün sürünce geçiyor ama en ufak stresle bidaha cıkıyor malesef
Doruk2020 Timbuktu vichy dercos şampuan on numara ilk yıkamada bile geçiriyor desem yeridir kendim kullandım . Mutlaka onu kullanın bütün şikayetiniz geçecek . Eczaneden alın .
3anneelif Utkucan yok canım bakayım fotolardan vardı ama buraya yüklemeyi bilmiyorum reçeteyi çekmiştim ben
3anneelif Utkucan asit salisilik 10 gr, Huile de cade 10 gr, huile de Olive 180 gr, ectopix S çözelti DHB 2 kutu. Reçeteye bakarak yazdım karışımın içinde bunlar var ama eczacı reçetesiz hazırlar mı bilmiyorum canım
Utkucan 3anneelif ya çok sağolun yıllardır seboreik dermatit derdinden kurtulamadım o sebeple sordum denemek istedimde reçetenim resmini atma imkanınız var mı doktor yazıları kötü olurya belki başka birşeyde varsa okuyamadığınız mutluresim.com yazıp ordan yükleyin çıkan linki buraya atarsanız görebilirim