tugbac canım ben aynısını yaşıyorum 4 ay 1 haftalık kızım. Dogdugundan beri boynu pişik. Katlanıyor orası hava almıyor diye. Tek çaresi banyo yaptırmak ben düzenli en geç 2 günde bir banyo yaptırıyorum boynunu da zeytinyağlı köy sabunları varya onunla mutlaka yıkıyorum pişik öyle geçiyor. Çok fena yoksa benim kızımın ki birde kötü kokuyor ki. Sabunla yıkamak tek çare. Kantoron yağını da popo pişiklerine kullanıyorum ama poposu bunun kadar olmuyor.