Bebeğim 2,5 aylık. Daha küçük olduğu için boynunu pek havada tutamadıgından ve sıcaklardan, boyun altı pişik oldu. Aslında sürekli oluyordu ama bugün banyoda yıkayamadım kafasını kaldıramadı diye. Sonra bebek temizleme pamuğunu ıslattım sileyim dedim. Ben mi yaptım bilmiyorum bi baktım böyle kanıyor iki yan tarafı da. Hemen kantaron yağı sürdüm iyi geliyormuş. Ama elletmiyor oraya genel olarak bugüne kadar hep zor kaldırıp yıkıyordum zaten..Çok acır mı normal mi böyle kanaması 😭😭
