Buldunuz mu bilmiyorum ama biz buraya yenş taşındığımızda Özel Yumurcak Anaokulu na gönderdik bizimkileri.. Ayrı okula gönderip adepte olmalarını etkilememek için.. Gayet memnun kaldık🍀 Şimdi yeni dönem için hem evimize yakın olması hemde kızımın ayı tutuyor diye Kutipoğlu na göndereceğiz.. Devlet olarak geçiyor, tam gün ve yarım gün var, servis var.. Temmuz 18 de kayıtları başlayacak.. Başlığı görünce yazim dedim🍀