bebek-kaya Arkadaşlar Eylül ayında kızım 36 ayını dolduruyor. Kreşe göndericem önerebileceğiniz güvenilir bi yer var mı bakan kimse olmayacağı için tam gün bi yer lazım
bebek-kaya HLmom batıkent şubesine baktım kurumsal anladığım kadarıyla ama çok fazla fiyat verdi bütçeme göre
bebek-kaya HLmom Çamlıca’dayum servis imkanı da lazım valla napcamı şaşırdım biran evvel halletmem lazım.
Snm_arya HLmom Sivas’tan geleceğim ablam orada yaşıyor bizde Sivas’tan gitmek istiyoruz o yüzden geleceğiz yeni bir hayat başlangıç olacak
bebek-kaya Snm_arya amin Allah kolaylık versin yardımcı olabileceğim soracağınız birşey olursa lütfen yazın