Rabia4747 biz de 47 günlüğüz.11 de yatar gece 3 te kalkar emer . Sonra 4te yatarız sabah 7de kalkarız. Sonra uyumaz. tekrar saat öğlen 11 de yatar 1 de kalkar. Sonra hep 15 dk uyur. Emzirirken uyuyor yerine koyduğumda uyanıyor. İş yaptırmıyor gündüz. Evim çok dağınık bir türlü toparlayamıyorum. Kahvaltı doğru düzgün yapamıyorum. Öğlen uyuduğunda hemen ne yapabilirsem yapıyorum. Ama ben uykusuz kalıyorum. Bizim böyle normal mi bilmiyorum.