Rabia4747 Benim bebeğimde 2 ay 8 günlük Allah’a şükür uyku konusunda iyiyiz. İlk başlarda bizde 10 15 dk uyurduk ama ben farklı yerlerde uyuturdum ve tam dalamazdi artık yatağında yatıyor karartma perde kullanıyorum. Uykusu gelince mızmızlaniyor hemen bı yarım kundak yapıyorum kucağıma alıyorum bütün evi gezeriz gezerken ninni söylerim bazen sureler okurum baktım gözleri kapanmaya başlıyor hemen yatağına koyarım sonra pışpış diye diye uyutuyorum. Uykuya çok daralirsa da uyuyamaz daha çok mızmızlanir olabildiğince çok uykusuz bırakmamaya çalışıyorum.