Moniza Kızlar neler yapıyorsunuz sut olsunndiye ?denemediğim bir şey kaldıysa tariflerinizi bekliyorum 🙄
Zeynep4627 Moniza benimde kızım 5 aylık işe başladım iki göğsümden 30 mlçıkıyor her şeyi denedim ama yok acaba bana da önerisi olan olur mu
Ozoo Moniza bir yerde duydum hastalanmayancocuk Instagram hesabından sanırım ciğer çok güzel artırır ayrıca bebeğe de güzel kilo aldırır diyordu.bu aralar ciğer yemeğe başladım sanki arttı gibi ayrıca bira mayası çok arttırırmış ona da yeni başladım bakalım 🍼
Selbiyavuz19 Moniza benim elimde promalt içeceğinden var e bebekten almıştık tadı pekmez gibi ondan içmiştim istersen sana gönderebilirim kullanmıyorum
Tazeanne0134 Moniza valla canım oğlumda hiç böyle bi arayışa girmedim herşeyi yedim ama kızımda da herşeyi yiyorum bol su içmeye çalışıyorum ama bi göğüsümden en fazla 30 cc diğer göğüsümden de en fazla 90 cc çıkıyor sağ göğüsümden 30 cc çıkarken dün hiç çıkmadı mesela diğer göğüsümden de 60 cc çıktı
Babyarask Bol su içiyorum onun harici normal besleniyorum mesela 2 gogusumden toplam biberonla 90cc çıkıyor az mı bilmiyorum 20 günlügüz
Moniza Babyarask çok iyi bence o zamanlar 60 cc yeterliydi doktorum biz 20 gunlukken öyle demişti birde sandığın sütten daha fazla çıkıyormuş emzirirkeen
Anestezistanne Babyarask masallah cok iyi bence 5 aylik oglum ortlama 120-200 arasi geliyor genelde en cok sabahlari geliyor aksama dogru ister istemez 120 ye dusuyor bence sizinde cok iyi moralinizi yuksek tutup sagmaya devam edin sureklilik onemli 😍🥲
Ruzgarsmummy Bol bol kefir için. Buğdaylı yoğurt çorbası için. Tahin pekmez yiyin. Basit karbonhidratlardan uzak durun
Esma53 Dere otu, hurma, tahin,bulgur pilavı birde bol su içmek süt arttırıyor diyorlar bende bunları tüketmeye çalışıyorum
Esma53 Babyarask silikon göğüs Ucu olmadan hiç ememiyormu. Mesela bir göğüste 20 dakika emzirmemiz uygun goruluyorya 10 dakika silikon 10 dakika silikonsuz denesen daha çok uyarı gelir. Birde sıcak su torbası göğüse çok güzel süt salıyor bilginize
Babyarask Hayir mesela gun icinde sagim yaptigim da ama mesela dun gece 30cc bile cikmadi Jelibonsmom
Ozoo Moniza Solgar markalı bı B12 vitamini var onda bira mayası var onu kullanıyorum. Ama aktarda tek başına da satılıyormus bira mayası o da sanırım içeceğe falan katılıyor
Kumsalbebek1 Merhabalar 7 günlüğüz sezeryan olduğum için dikiş yerim ve meme ucum hep çatladı el ile sağım yaptığımda 80 CC çıkıyor sadece su iciyorum birde kan yapsın diye şekersiz annemin yaptığı saf dut pekmezi yiyorum buarada bestlak mi ne damla var günde 40 damla suya atılıyor ondan kullanıyorum ama unuttuğum için pek düzenli kullanmadım sadece suyun ise yaradığını düşünüyorum yemek yiyemiyorum migdem bulanıyor su siralar
Moniza Kumsalbebek1 inan ki 5 litre su içiyorum bestlak 3.kutu bitmek üzere dereotu rezene ısırgan cemen otu hepsini iciyirum😔