Nlvdgn Ulkuverasmom yok çeşme suyunu kaynatiyorum.hazir su kaynatiliyo mu diye sormak istedm bugün basladm hazır suya 🤗
Gmznr2909 Nlvdgn bir tane cam şişe yap bebeğine içine hazır suyu kaynat koy onu soğumaya bırak mama yapacağın zaman az bir miktar hazir suyu kaynat önce den soğuttun su ile ılıştır
Gmznr2909 Nlvdgn hazır suyu da kaynat mideleri çok hassas kaldırmaz mide ağrısı yapar ne yapacaksan şu ile her zaman hazır şu olsun ve hep kaynat kaynatmadan asla verme o yüzden hep soğuk su bulundur
Melek1411 Nlvdgn canım suyu kaynat ılıt mamayı öyle koy yani önce sıcaklık ayarlayıp sonra mama yoksa mamayı koyup ısıtınca besin değerleri ölüyor
Burculicee Nlvdgn ben hazır suyu kaynatıyorum termosa sıcak başka cezveye soğutulmuşunu koyuyorum o şekilde karıştırıp yapıyorum mamasını
yaprak_34 Nlvdgn hazır suyu kaynatıp cam şişeye koyuyorum 2 gün yetiyor sonra tekrar .Hiç Çeşme suyu kullanmadım 1 yaşına kadar yemeklerini bile hazır su ile yaptım .
Dilaylaa Hazır suyu kaynatmana gerek yok ama mamayı ılık suyla yapmalısın sonradan ılıtarak olmaz. Orası yanlış dikkat etmelisin.
Nlvdgn hemsirebianneee bu kadar komik olan ne .brbirimizi tanımıyoruz.aciklama da yaptım.lutfen saygı çerçevesinde daha fazla yazmayın.kimse dalga geçmiyor.ozelden birbirinizle konuşup dalga geçebilirsiniz.sevgilrr iyi günler 🤗🙏
siyah3430 Nlvdgn hazır suyu bile kaynatıp soğutulmuş olarak yapıyorum. 12 aydır böyle. Bakteri var ne kadar kaynatsanızda.