Nlvdgn bende hazır suyla mama yapıyorum. Ama ne olursa olsun mutlaka kaynatıp yapıyorum. Musluk suyu gibi değil ama yine de kaynatmak daha iyi. Biberona suyu koyduğumda çok sıcak olduğu için biberonu akan suyun altında soğutup mamayı öyle karıştırıyorum. Yoksa mama yanıyo. Bebeğinize su veriyorsanız da o suyu da kaynatıp soğutup öyle verin.