[bilinmeyen] ama benim bebeğimde sarılık vardı, emzirerek geçer denince sık sık emzirdim yarım saate bir emzirdiğimi bile hatırlıyorum her ağladığında verdim memeyi tabii sonra ne oldu deli gibi gaz birikti çocukta 2 ay çok çektik oda öyle alıştığı için düzen oturtturmak biraz zor oldu ama oldu çok şükür artık 2-3 saate bir emziriyorum 3 aya gireceğiz