CaglaAras smaktroll daha cok mama ama benıde emıyo sütüm cok yok ama emzırıyorum yınede 3400 doğdu tam bır aylıkken 5200 dü
sarmaliklahana smaktroll 5.ahına kadar her ay 1 kılo aldı. Mama + meme devam ettim. Sonra 300 ile 600 gr aldı. 6.5 aydan 9.aya kadar aynınkılodahız boy uzadı hareketlendi için 🤭 6.5 aylıkken de 9500 Dü suan 9. Aya girdik yine aynı. Yemesi iyi maşallah mamayı kendi istemedi. 7.ayda braktı suan meme + ek gıda devam ediyoruz iştahı yerinde ama hareket cok cok cok coooook fazla 🤭
smaktroll sarmaliklahana maşallah sizinkide çok iyi genelde 3 aydan sonra 500 gr alınıyor ama sizin yne iyi almış
Azramina smaktroll hiç kilo almadı . Etrafımda , Google’da ve burada bol bol emzir çişli bez sayısı 5-6 oluyorsa doyuyordur giyenler yüzünden 🤦♀️Benim de ilk gebeliğin acemiliğime geldi bilemedim aylık kontrole gittim hayatımı şokunu yaşadım sadece 200 gr almıştı. Kilo alsın diye aylardır göbeğim çatladı😔 sonra kimseyi dinlemedim bildiğim gibi yaptım meme + mama gittim Şuan 6.5 aylık 9.5 kğ
Dondurmalikahve Azramina Çişli bez sayısı önemli bir kıstas olduğu için öyle demiştir, bi de bebeğin yutkunmasından anlaşılır doyup doymadığı. Tabi arada çişli bez sayısı yeterli gelmiyor annenin yiyip içtiği de önemli
smaktroll Azramina sütünüz belki bebeğe kilo yapmıyordur bazı annesütü bebeğe gelmiyor diye duydum yani kilo alımı yapmıyor geliştirmiyor çocugu benm bir akrabamda hiç fark etmeden 4 aya kadar emzirdi pamdemi zamanıydı diye doktora da götürmedi aşı fln yapmadı 4 ayda bi baksın ki hala doğdugu kiloda doktor acilen mamaya başlatmış gelişimini sıkı takip etmiş siz bencede etrfnızı dinlemeyn doktorunuzu dinleyn
Deletedmom_23 smaktroll 4. ayına kadar her ay 1.5 kilo aldı. 4 ten sonra 1 kilo almaya başladı. aya kadar mama meme. 6 dan sonra mama ek gıda
Azramina Dondurmalikahve hiç kıstas olmadı . Bende dediğim gibi acemiliğime geldi yutkunmayı vs anlamadım . Eşim de illa ki mama vermemekte diretti . 3.5 kğ doğan bebeğim ay sonu 3.700 olmuştu 🤦♀️ Düşündükçe hala sinirlerim bozuluyor . En büyük suçlu eşim . Sabaha akşama kadar ağlıyordu milyon tane gaz damlası aldık gazdır diye meğer açlıktan ağlıyormuş 😔 mamayı verince direk sustu ve uyudu . Mama vermemekte direnenler için uzun yazıyorum . Ben hata yaptım kimse yapmasın
Dondurmalikahve smaktroll 1 aylıkken 1200 gr aldı anne sütü kalanlarda 2. aydan sonra 1 kilodan az aldı
Dondurmalikahve Azramina Evet düşününce insan üzülüyor ama geçmişte kalmış, bebekler ilk aylar memeye yapışık oluyor belki ordan anlayamamışsınızdır. Meme de veriyosanız bestlak veya solgar damla deneyin Artık 9,5 kg olmuş bayağı iyi ilk annelikte çok acemilik yaşanıyor.
Dondurmalikahve Azramina Aynı bi tanıdığımda öyle idi ilk ay hatta hiç kilo almadı 2 ve 3 ay bebeğine hem mama kullandı hem meme üstüne de solgardı bi süt arttırıcı damla galiba ondam aldı daha sonra süt ile devam etti, belki size veya başkasına yardımcı olur.
Azramina Dondurmalikahve Aynen sürekli meme de olduğu için duyuyordur diye düşündük . Teşekkür ederim 🌸
Aselikoommm smaktroll benimki mama tutmadı sadece memeyle 2 kilo aldı sonrasında 1 buçuk 1 kilo almaya başladı aylik Bende şuan mama ve meme ilerliyorum 7 aylik oldu
Bbannesi smaktroll 3.760 doğmuştu 1. Ay 5.200 olmuştu anne sütü ile, yani 1 buçuk kilo almıştı, sarılığı var diye sürekli emziriyordum. 2. Ay da 1 buçuk aldı, 3. Ay 900 gram almış sadece, büyüdükçe daha az alıyolar
Familyboy smaktroll meme mama şeklinde gidiyorduk ama genel olarak mama oluyordu 3500 ile doğdu 4500 1 kilo anca aldı bebeğe göre değişir kilo sayısı canım
Ayazinannesiiiiii Hem anne sütü hem mama ağırlıklı olarak mama 3555 doğdu 3420ye düştü 4160di 1 ayını doldurmamıştı 26 günlüktü