nelmali Eskayaes 8 buçuk aylık emmek için mızmızlandığında kucağıma alıp sakinleştirip yerine bırakıyorum bu gece sadece 3te bir kere emdi mesela sonra sabah 7de uyanınca emdi
Minikmucizem_10 yeniannea 🤣🤣🤣guzel fikir.Su an uykusuzluktan sersem gibiyim.Inanin yuruyrcek hal kalmadi🥺
Minikmucizem_10 yeniannea aynen oyle.Rabbim onlari kotuluklerden korusun.Onlar iyi olsunda biz uykusuz kalmaya raziyiz❤️
Perilice20 yeniannea ahahah zaten öyle olmaz mı. Küçükken bebekler analarını uyutmaz büyüyünce de analar kalk uyuya uyuya totonda pire büyüttün derler 😂 çok uykum var bu arada 🙄
Eskayaes nelmali anladım bende denemeliyin yoksa olucem yorgunluktan abiside böyleydi ama ozaman gençtik tabi şimdi dayanamıyorum sabah pert kalkiyorum
Eskayaes nelmali doğrudur valla dinlenmeyince olmuyor sabah bı kalkıyorum yuruyemiyorum bile bel fıtığına var zaten gün içinde ev iş yemek bitik durumdayim hayırlısı artık