Kimse uyuştu sanıp neşteri atmaz spinalden sonra uyuşma kontrolleri yapıyoruz uyuşuyo başlıyorlar ameliyata ama sizler dokunma hissiyle acıma hissini ayırt edemediğiniz zaman uyutalım diyoruz çünkü ilk kesi atıldığında hasta ay uy diyosa bebek çıkarken bastırmalara hiç dayanamıyorlar kafamız rahat olsun diye uyutuyoruz