Merhabalar doğumda belden aşağı istemiştim ama malesef uyuşmadım sonra genel uyutmuşlar beni sorum şu belden de o iğneyi 2 kez yedim ve çok fazla bel ağrısı çekiyorum bu normal mi ne zaman geçer resmen kemik ağrısı çekiyorum çok zorlanıyorum 2 ay oldy doğum yapalı