Bedsssss erken ek gıdaya başlamıştık biz. 6.5 aylıkken iyicce bardak ile ezdim sabah kahvaltıda pekmezin karıstırmıştım aç karnın ailk onla başlatırdım.
Sonra yine cok cok nadir bardak ile ezdim baya cay kaşıgı ile verdim öyle de yiyebildi. Yagı cıkıyor zaten öyle kalıp kalıp oluyor, 🤭