Mervesenolmertt benim bebegim 5o gumluk.. normalde cok gazi var. Ben mukuslu kaka ve gurultulu kaka sebebi ile birde surekli aglamasindan dolayi burnunda hiriltida var bunlardan kend kendime alerji die sut ve yumurta ve bu urunlerle uapinlara basladim diyet ama gazda olabilir diye dusunuyorum kanli kaka vs yok Allaha sukur. Bir kere elinden aldilar ertesi gune morardi cok uzuldum ondan goturemiyorim ama bi sekilde ogrenmem lazim :(((( esim alerji degilsin bosuna yememezlik yapma diyor ama ben sanko yimurta ve peynir yedigimse oldu gibi geldi
Mervesenolmertt mesela sizin belirtiler nelerdi
bsrpyrz masallah kilo alomida iyi demisdi ebe. Valla bilemedom bazen uzuluyorum anneligi ben yapamiyorum sanirim yetemiyorim diye aglayasim geliypr