Ayazligunlerim 49 gunluk bebegim var gaz sancilari vad ama acaba laktoz alerjisisi olabilirmi diye dusundumm bu alerjiden olanlar neler yemedini, ve nasil ogrendini,z
sima Ayazligunlerim doğduğun beri kakası yeşil ve mukuslu idi 2ay aşısından sonra kaka da kan gördük ve kesinleşti
Ahmetefeygmr Ayazligunlerim ben daha 1 ay önce öğrendim oğlum 1 yasında süt içinde ishal oluyordu hep yoğurtta peynirde hiç sorun yaşamamıstık raporlu mamaya geçtik
bsrpyrz sima bizimki mukuslu kanlı kaka ama süt alerjisi mi laktoz alerjisi mi henüz teşis konması bende diyetteyim. Sizin teşhis nasıl kondu
bsrpyrz bsrpyrz şunuda söliyim bizim teşhisimiz daha konmadı laktozada alerjisi olabilir inek sütünede
sima bsrpyrz bizim kakada kan vardı ve çok kaka yapıyordu biz ishal diye götürdük o ara kaka yaptı doktora gösterdik kan da vardı süt alerji si dedi sonra Ankara da Bülent sekerel e gittik oda süt alerji si dedi suan 7 aylık 10 günlük 6 aylık ken ek gıdaya başladık şimdi yumurta verdik şükür sıkıntı çıkmadı suan sütle yapılmış kek vermem gerekiyor ben açıkçası korkuyorum biraz erteliyorum
sima bsrpyrz bizim kakada kan vardı ve çok kaka yapıyordu biz ishal diye götürdük o ara kaka yaptı doktora gösterdik kan da vardı süt alerji si dedi sonra Ankara da Bülent sekerel e gittik oda süt alerji si dedi suan 7 aylık 10 günlük 6 aylık ken ek gıdaya başladık şimdi yumurta verdik şükür sıkıntı çıkmadı suan sütle yapılmış kek vermem gerekiyor ben açıkçası korkuyorum biraz erteliyorum
bsrpyrz Ayazligunlerim süt ve süt ürünleri yumurta et tavuk balık soya ve soya sosu çikolatalar bisküviler tatlılarda yasak helvada da tereyağı varmış muhtemelen domates ve çileğede yasak gelecek yarın😑 makarnada bile yumurta var ben bilmiyordum doktorum pasta illa makarnası yiyebilirsin yumurta onda yok sadece dedi. Öyle zorki hiç bişey yiyemiyosun canın tatlı istiyor emzirdiğin için ama maalesef yiyemiyosun zor yani çok zor.. Ve hala kan var çocuğun kakasında..
bsrpyrz Ayazligunlerim alerji testi yaparsa kan alıyorlar 4 tüp aldılar bizden ama hiç bişey alerjisi çıkmadı doktor alerjisi olmuyor anlamında değil bu dedi. Hatta ilk doktorum laktoz alerjisi var dedi relaktaz diye bir damla verdi geçmedi doktor 1 hafta anne sütüne ara verelim dedi bende açıkçası 1 doktorun lafına inanmak istemedim. Başka doktora götürdüm yani şuanki doktoruma oda bebeğin kilosu iyi anne sütünden şimdilik kesmeyelim deneyelim dedi. Bu tür alerji ler denemeyle teşhis konuşuyormuş. Pişik oluyo mu dedi hayır dedim bezi 8den fazla değiştiriyorsun dedi hayır dedim laktoz olsa pişik olur dedi çünkü asit olduğu için yakması lazım dedi. Prokolik gibi bişey dedi buda olabilir eğer bu teşhisi koyarsak hç bişey yapmıycaz sende yiceksin 1-2 yaşına kadar kendiliğinden grçicek dedi.. Şimdilik ben yemiyorum deniyoruz.
Ayazligunlerim bsrpyrz bnmde sixinkine benxiyor bende huysuzluk hirilti uyumama meme reddi mukuslu kaka gurultulu kaka vR uyumuyor bide
bsrpyrz Hırıltı uyumama faln bunlar bizde yok allahtan ama mukuslu kanlı kaka var yani bazen köpüklü kaka...
bsrpyrz Evet canım ama şunu söliyim bende halsizlik yaptı iyice bnm asıl doktorum mama deneyelim demişti şimdi mamaya başlıycam 1 hafta deniycem yoksa bende hasta olucam
Ayazligunlerim bsrpyrz bende doktora goturmeden kendim alerji olabilir die bi hafta debemeye karsr verdim faha bi bucuk aylik bolede iyice bunaldm iki gundur bisi yemio gibiymm bunaltmdsn cocuga tahammulm kalmio