Toprakmelissa emzirmeyi bıraksan da alamayabilirsin bende emzirdikçe çok zayıfladım bünye meselesi 7,5aylıkken bırakmak zorunda kaldı 39kgdım şuan 20aylik 38kiloyum. Normalde de hızlı kilolar veriyorsan bu da etkendir mutlaka vitamin takviyesi almalısın ve doktora danışsan iyi olur emzirme sonrası bir çok eksiklik çıkıyor ben artık hem zayıflıktan hem vitaminsizlikten ölüyordum