TheBaby aradan çok zaman geçmiş ama benim kızım mamaları red ediyor reflü var içmek istemiyor ne Aptamil ar ne de evolvia ar normal mamaya katıp versem bebelac thickineri olur mu? Kabızlık problemimiz var ar mamaları kullanınca normal mamalarda kusturuyor ne yapsam ki bilemedim