Ben ilk çocuğumda yaptırmadım ne çektiğimi bir Allah bir ben bilirim 10 gün çocuğum ne yedi ne içti sürekli kustu ishal oldu uykuda kusar kaka yapar pişik olur diye ben uyumadım zaten hastanede yatmak gerekiyor o ayrı zor o yüzen 2. Çocuğumda ilk doktora ne zaman rota aşırısı yapacağımı sordum geçen hafta yaptırdık bizde hemşiremiz 3. Ayda başka aşı olmadığı için 3 aylık olduğu gün getir dedi fiyatı pahalı ama hastanede biz çok daha fazlasını harcadık emin olun