Edalikuzusu Esranr95 maddi durum elveriyorsa yapılmalı keşke devlet karşılasaydı. On ay önce ilk dozunu yaptırdığımızda 250ydi fiyatı ama diğer dozlarının fiyatını hatırlamıyorum. Herhangi bir eczaneyi arayıp öğrenebilirsiniz
Defne-0601 Esranr95 durumunuz varsa kesinlikle yaptırın Biz kızımın bütün menenjit ve rota aşısını yaptırdık çok şükür şimdilik Bi sıkıntı sorunumuz olmadı rabbim tüm bebekleri korusun hastalık göstermesin 🙏
Minnosanne06 Esranr95 değişiyor,sanırım ithal geldiği için. Bebeğim yedi aylık biz ilkini iki aylıkken vurduk 395e iki ay sonra ikinci dozu 505 olmuştu İki doz olandan vurunmustuk( rotarix)
Bereninannesi10 Esranr95 bende iki dozunu yaptırdım normalde 490 TL ama eczacı 450 TL ye verdi tanesini
Bereninannesi10 Esranr95 bide aşıyı yaptırdığınız zaman 1 saat bebeğin kusmaması lazım ona dikkat edin benim bebeğim çok kustuğu için aşığı yaptıktan sonra 1 saat bebek arabasıyla gezdirmiştim uyuması için
Selbiyavuz19 Minnosanne06 benim bebeğim de 2 ay 25 günlük bugün aldık yarın yapılacak geç kalmış sayılmıyoruz değil mi bu arada ilk dozunu 300 e aldık
Momonlyn Esranr95 Bende bununla ilgili post attım duvarıma bakabilirsiniz; Çoğunlukla yaptırmıs Anneler. Bende biraz araştırdım ve 1. Dozunu bugün yaptırdım. Fiyatı ise 490
HasanEralp Esranr95 bugün bir aylık aşımızı yaptırırken hemşireye yaptırmalı mıyız diye sordum. Yaptırın hafif atlatıyorlar dedi. O yüzden zamanı gelince yaptıracağım