Aliasaf44 Valla Philips aldım çekişi felan çok güzelde o aparatları çok adi çıktı alalı 3 ay oldu elimde kaliyo supurgenin tuş u tuş ta bulunmuyomus düşünün ne yapacaksak 700 TL dedi yetkili servisi borusuyla satiliyomus. Anlayacağınız Philips ten nfret ettik bı daha asla evime sokmam philipsin ürününü. Keşke Dyson alsaydım diyorum