Benim bebeğimin dişten dolayı ağzının suyu akıyordu kolye olarak aldık ama uyurken boynuna izi çok çıkıyordu bende koparıp bileklik yaptım çok faydasını gördüm bir tane dişi çıktı sadece bir gece çok huysuzdu ateşledi ben herkese tavsiye ediyorum ama karar sizin tabi.hatta kolyeden artan taşları eşime de bileklik yaptım çok başı ağrırdı migrenden dolayı. Eşimin baş ağrılarında da etki etti.