Ygz536 bir ara inanılmaz huysuz, mızmız, aşırı ağlama hali vardı. İnanmam böyle şeylere ama dayanamayıp aldım taktım çocuk 2 gün sonra özüne döndü çok şükür😂 Normalde çok güleç, sakin, uslu bir bebekti çünkü. 2-3 aydır takıyorum hiç diş belirtisi yok 7,5 aylık çıkardığını anlamıcaz gibi geliyor. Ben kolyeden korktuğum için bileklik aldım ayağına taktım.