Payidar Melek30 lütfen üzmeyin kendinizi. Benim yanlış çıkmıştı ancak kuzenimin çıkan sonucu doğruydu şuan 4 yaşında ilaç falanda kullanmıyor artık. Ve çok sağlıklı 🌸 Tedaviye devam edin ve kendinizi üzmeyin. Anne sütü cok önemli 🙏🏻
Oyku123ss11 Melek30 kac doz kullaniyorsun canim ilacin adi ney bizde kullaniyoruz da yarim sat bekliyoruz ondan sonra emziriyorum