Bizim topuk kaninda problem cikmadi,geri donuste olmadi ama ben yinede aile hekiminden sonucu ogrendim,suan kizim 18 gunluk ,biz hasbelkader verdigimiz kan testinde tsh degerinin 15 oldugunu ogrendik,ayni gun baska bi laboratuarda deger 11 cikti,bi endokrin profuna gittik ve riske atmamak adina ilaca baslatti bizi,sabahlari ac karnina verip 15 dak bekletip sonra emzirmem gerektigini soyledi.. agustos 15 te tekrar degerlere bakilacak,dua ediyorumki degerlerimiz normal ciksin.. ne yedigimi ne ictigimi biliyorum kac gundur kahroldum resmen,sutum azalacak diye de korkuyorum ama elimde diil😢😢