Mucizeem Anne24 ilk 25 gün boyunca şişlik vardı doktorum ödem dedi sonradan yavaş yavaş geçti kendiliğinden
Buketasell Anne24 evet evet oluyo pansuman yaptim devamli her terledigimde fln gecti bide ic camasiri oraya lastigi gekmessin onlara cok dikkat etmek gerekiyo
Anne24 Buketasell büyük çamaşır giyiyorum onun için zaten çok bakamıyorum bıle alışamadım oranın kesık olmasına 😊
Sumeyyecoban Benim bı hafta sonra öyle şişti sonra enfeksiyon kapmış patladı küçük bı yerden aktı gitti enfeksiyon tabi 8 gün hastane de yattim 🤪
Anne24 Sumeyyecoban hadı ya sızın neden öyle olmuski herkesın sısmıs ama geçmş umarım benımde olmaz 🙄
Xwoman Anne24 benimde tam dikis yerimin üstü komple bombe gibi sismisti. Doktoruma fotosunu attim temiz gorunuyor sorun yok yazmisti. Cok kafaya takmıştım niye sisti böylemi kalicak diye ama cok sukur gecti 53 gun oldu bu arada dogum yapali.
Anne24 Xwoman benımde aynı şekil dikişimde hiçbişey yok kabuk tutmuş hatta demekki yara iyileşirken herkeste aynı etki yaratıyo içim rahatladı
Zidi26 Anne24 5 ay 3 gün oldu benimde.bir ara baya arastırmıstım anneler genelde 1-2 yıla anca iniyo o şişlik yazmıslardı
Anne24 Mucizeem vucut anca toparlıyo demekkı kendını bide lohusaykende tam yatamıyosun emzırmen gerek gece kalkıyosun falan onunda etkısı var
Anne24 Svmgncr doktora gitmekten bıktım o yüzden gitmek istemiyorum bide 40 kontrolunu beklıyım dıyorum
Bilgeefe02 Anne24 sağ tarafta dikişin düğümü olduğu için o şişlik ama kızarıklık ve acı varsa bir görün benimde sağ tarafımda var o şişlik 2 aylık olduk doktora sordum elimle bastırdı bak burası içtende şiş olur düğüm atılıyor oraya ondan 6 aya anca geçer dedi
Anne24 Bilgeefe02 evet dogrudur cunku benım şişmeden once sağ tarafımda acı oluyodu doğumdan 1 hafta once kontrolm vardı o zaman soyledım dikişlerin toplandıgı yer olur demıstı geçsinde uzun sursun nabalım bebeğimizle ilgilenebildipimz sürece sorun yok 😊
Anne24 Zidi26 demekkı genelde oluyo o zaman problem yok çünkü ameliyat sonrası dıkıs yerınde fıtık olabılıyomus ben ondan korkmstum