Anne24 25 gün oldu sezaryen olalı yaklaşık 2 haftadır dikişimin sağ üstünde şişlik oldu herkeste oluyor mu iyileşme sürecinde mi anlamadım
Uykusuzzzt Anne24 benimde öyleydi 17 gün oldu doğum yapalı kendimi zorladgm için şişmiş ve tahriş olmuştu doktorunim kuru kalmasını hergün banyo etmemi söyledi ve fito diye bi krem yazdı iyi geldi aynen sediği gibi kullandm geçti şükür
Zidi26 Dikiş atıldıgı yer tamamen kızarık ve şişlik var böle ama normalmiş teni hassaa olanların oluyormus bu arada 5 ay oldu
Buketasell Benimde oldu gostermeye gittim doktora olabilir dedi bi bakti sonra ilacini surup tekrar sardi dikkat et oturmana kalkmana egilmene ani harekletler yaoma dedi yapmadim gecti hemen
Anne24 Buketasell üsütmekten oluyo dıyolar ama havalar cok sıcak usutmek mumkun değil demekkı herkeste oluyomus
Keremsmom Bende sezeryan olalı 3 ay oldu beyaz tenli olanlarda şişlik kızarma hassasiyet daha fazla olur dedi doktorum daha yeni yeni şişlik inmeye başladı benim ama tabi sizin derinizin kendini toparlama süresi belki daha kısa olur cilt tipi ile alakalı ama olan bi durum endişe etmeyin
Anne24 Nlngucluel onada çok dikkat ediyorum hissiz hala dikiş yerim o yüzden elimle kontrol ediyorum arada
Buketasell Anne24 evet evet oluyo pansuman yaptim devamli her terledigimde fln gecti bide ic camasiri oraya lastigi gekmessin onlara cok dikkat etmek gerekiyo
yagmurtpl Aynı başlığı açmıştım 2 ay önce ☺️ geciyor şükür merak etme, hepsi geciyor, bebeğine odaklan, bu güzel günlerin tadını cıkarın 🥰