Samsai üzülmenize üzüldüm.. benim bebeğim süt alerjisi teşhisi konduğunda 2 aylıktı hatta süt ve yumurta alerjisi yanında da çapraz etki yaptı sütten dana eti yumurta alerjisinden de tavuk eti yasaktı onlara da alerjisi vardı sadece kuzu eti yiyebiliyordum
gürültülü kaka,aşırı mukuslu ve kanlı kaka, fışkırarak kusma ve aşırı fazlaydı bunların yanında aralıksız ağlaması ve huzursuzluğu vardı tabiki diyete başladıktan sonra hepsi azalarak geçti 13 aylıkken diyeti açmaya başladık önce pişmiş şekilde süt yumurtayı kek in içinde vs yemeye başladık zaman aldı tabi deneyerek yavaş yavaş olduğu için 15 aydan sonra herseyi deneyip yemeye başladık hamd olsun suan 2 yaşında ve hersey geçti demem o ki üzülmeyin ben geçici olduğunu bilerek teselli ettim kendimi hamd olsun ki geçici öyle düşünün sizde ve diyetinizi çok sıkı yapın ne kadar iyi diyet okadar çabuk biter alerji çünkü bagırsakları tuttu bizim ve iyi diyet olmalıydı ki iyileşsin 🤲🏻 Şöyle söyliyeyim tuzlu çubuk ta bile süt yumurta içerebilir yazıyordu ben yemiyordum bebeğim ve ben ful sebze ile beslendik dışarıdan hiç bir şey yemedim hep sabrettim ilk 6 ay bana zordu emzirdiğim için ve sütüm yetmiyor diye düşünüyordum bitiyordu çünkü hep emmek istiyordu ama doktor hayır dedi gelişimi iyi olduğu icin alerjik mama vermedik yani gelişimi iyi ise yetmediğini düşünme kendine iyi bak ki sütün olsun bol bol sebze ❤️🤲🏻 Tez zamanda bütün bebeklerin alerjileri geçsin inşallah Rabbim tüm evlatlara şifa versin ❤️🤲🏻