Canderinsumeltem Aynen , çocukları bu yaşta zihinlerinde ve o minik kalplerinde oyle yaralar açıyorlarki geleceğin katili , hırsızı, dolandırıcısı en önemlisi anne yada eş katili oluyorlar . Çünkü şiddetle büyüyüp şiddeti benimsetiyorlar . Yaziklar olsun orda da öyle bön bön bakanlara çocuk annenin yada babanin mali degildir . Cocuklarla ilgili olan hersey toplumuda ilgilendirir gercekten hem cok uzuldum hem cok sinirlendim . Evlada yazık . Rabbim gelecegini ve kaderini guzel yazsin iyi insanlarla karsilastirsin hep onu inşaAllah .