Canderinsumeltem Allahım ya! Bunu görünce aklıma şahit olduğum bir olay geldi. hamileyken doktor sırası bekliyorduk, hastaneye iki üç yaşlarında çocukları olan bi anne baba gelmişti. Kadın tekrar hamileydi. Küçük çocuk da beklemekten sıkılmış kendince dolanıyordu hastanede. Babası oturduğu yerden kalktı gitti çocuğu yanlarına getirdi. Bir daha gitme otur şurada dedi. Çocuk birkaç dk oturup tekrar kalktı ve dolaşmaya başladı. Adam tek eliyle çocuğun yakasından tuttu, havaya kaldırdı. Çocuğun Boğaz’ı sıkıldı, nefes alamadı. Bir daha gitme demiştim sana dedi. Üç dört metre boyunca çocuğu o pozisyonda oturdukları banka getirdi ve attırır gibi koydu. Çocuk ağlamaya başladı. Olayı izleyen herkes şok oldu. Etraftaki insanlar tepki gösterdi ne yapıyorsun sen diye. Evlat sahibi olabilmek için senelerce bekleyenler var, ne kadar şükürsüzsün dedi birisi. Diyeceğim o ki böyleleri evlat sahibi olmamalı.