Alyehus MDG_ arkadaşın çocuğu da öyleydi ona özel hazırlama kendi yediklerinden ver demişti doktoru ona beraber yemeyi önermişti. Benim kızım 8 aylık mama sandalyesinde sadece biz yanında yemek yersek oturur yer mesela.
balbal26 MDG_ valla fayda etmiyorsa açmayı ekranı derim. Çok zararı var beyin gelişimine. Madem işe yaramıyor boş yere zarar görmesin yavrucak. Bir de vitaminlerine baktırın bizde demir, çinko,b12 eksikliği varmış onlarda iştahsızlık yaparmış.
MDG_ balbal26 deniycem mutlaka inşallah işe yarar bizde organik karadut pekmezi var o ise yarar mı acaba tanıdığımin yaptığı
balbal26 MDG_ onu bilmiyorum ben bir annenin tavsiyesiyle bunu aldım. Onın oğlu da içiyor her gün maşallah iştahı çok güzel.
Ayazinannesiseyda Ahh ahh iştahsız bebeler bütün beynimizi işgal ediyorlar insanda moral falan kalmiyo. Benim bebeğim de çok iştahlı sayılmaz bir ara hiç yemiyordu ben de balık yağı immun44 vitamin keçiboynuzu karadut özü hepsini birden verdim dört gün gün sonra düzeldi çok şükür. 13 aylık şu an
Ayazinannesiii MDG_ 18 . Aydan sesleniyorum hala yediremiyorum 🤣 gülmek bi yana gerçekten bende harap oldum bu ek gıda döneminde
Gizemblbl MDG_ merak etmeyin bana da hep öyle diyorlar hatta nasıl bir psikolojiye büründüysem bende hep büyümedi zayıf kaldı diyorum ki zayıf. Ama ne kadar ısrar ettim uğraştım yemedi yani dün mesela akşam bir köfte yedi diye mutlu oluyoruz tek ben değil bütün aile. Şaşırdım kaldım bende zayıf olmasını boş verdim her öğün artık yiyecek mi diye düşünmekten sabahları kalkmak istemiyordum bir ara
MDG_ Gizemblbl yemin ederim bende öyle ne yapsam içine ne koyarsam yer diye düşünmekten ben yıprandım artık o kadar bunaldım ki
MDG_ cekoslavakporseleni bu ay aşısı var kızımın doktoruma sorup bende başlayayım hangi marka kullanıyorsunuz
Ayazinannesiseyda MDG_ 12.5 aylıkken falan başladım. Tarhana şehriye domates çorbası semizotu çorbası ıspanak kıymalı faan yapıyorum ama zorumla yiyor meyveli yoğurt ypaiyorum içime ceviz falan koyuyorum yedirdigim şeylerin hem kilo aldırmadı a hem sagikli olmasına dikkat ediyorum hurma ezmesi avokado muz buğday ruseymi fıstık ezmesi kara üzüm tozu faan aldım yogurduna falan katıyorum
Ayazinannesiii MDG_ genelde corba tarhana mercimek tavuk suyu falan sehriye pilavını seviyor kofte falan da ama tabi bu saydiklarimi isteyerek yemiyor zar zor yalvara yakara kurabiye yogurt Yumurtayi şu şekilde yapıyorum tavaya çok az su koyuyorum kaynayinca Yumurta kırıyorum üzerine peynir ve karıştırıyorum hem yumuşak oluyor hemde kolay yutuyor tavsiye ederim
yagmurikra MDG_ bu dediğim belki biraz tuhaf gelebilir belki ama kendi haline bırakın bence dönem dönem yani illaki yiyecek rızkını yazan Allah ne kadar yiyeceğini ne yiyeceğini yazan Rabbimdir benim yeğenim asla asla yemiyordu yani 2 yaşına kadar iki günde bir belki çorba ne yaptıysak yemedi anne sütünü biraktirin ozman yer dedi doktor yine yemedi sonra kendi haline bıraktık üstünde baskı olmadı kendi istediği zaman sonuçta robot değiller benimde 15 aylık kızım var ve bir yaşına girdikten sonra yememeye başladı seccici olmaya başladı ve bende yildim sürekli yemek yapmaktan çeşit üretmekten yemiyor bir gün yediğini yemiyordu 2 kaşık tamm yani bir günde 6 çeşit yaptığımı hatırlıyorum yine yemedi zaten etrafındakiler daha çok moralimi bozuyordu 3 ana öğün 2 ara öğün olacak bu kadar uyuyacak benim kızım 2 ana 1 ara bazen 3 ana yer yani günlük bir ogunu güzel yemisse atlayabiliyoruz öğünü sonra kendi haline biraktm. Mesela dün kahvaltı yaptı beni emdi uyudu uyandı öğlen çorba verdim sadece iki kaşık sonra yemedi istemedi dışarı çıktık eveyakin bir yere zaman geçti anladım aciktigini akşam olmuştu eve gelir gelmez mama sandalyesini gösterdi çok sasrdim ve ozman yedi bence bırakın aciksin biz bile bir gün öğlen iyi yesek akşam yemiyoruz yada gün içerisinde halimiz olmasa bebeklerin tabi çok sbebei olabilir diş atak sıcaklık hava değişimi ve acikmadan sunmak akıl vermek değil tabiki niyetim ama bir teklif etmeyin kendisi istesin birde karadut özüne iştah açıyor deniliyor deneyin isterseniz ha birde inanın kilosunu görseniz kızımın yani herlde zorlarsiniz siz ben artık bıraktım kendi geliyor
Hazal8 MDG_ benimde oğlum bir yaşında maalesef çok yemek seçiyor son 2 aydır hiç kilo almıyor 10 kiloda takılı kaldi