MDG_ Kızım 7 gün sonra 1 yaşına girecek ama hala hiçbir şey yemiyor. Ağzını kilitliyor açmıyor artık yıldım gerçekten hiçbir şey hazırlayasim bile gelmiyor.her gören onu yediyor bunu yediyor diyor ağzını açmayan çocuğa nasıl yedireyim 😞 lütfen bu durumu yaşayıp aşan bana gerçekten tecrübesini verebilecek biri yazabikir mi? Bunaldım çünkü şöyle güçlü bir iştah açıcı bilen mesela 😂🤦🏻♀️
Nessay MDG_ ben hep telefondan çocuk şarkıları açtım o şekilde yedirdim mecbur iştah açıcılar falna işe yaramadı bizde
cekoslavakporseleni MDG_ aynısı hatta daha beteriydi. Balık yağına başladıktan sonra bir parça rahatladık, iştahı biraz da olsa arttı ve porsiyonları büyüdü. Bir de azı dişleri çıkınca daha güzel yiyorlar, daha iyi çiğnedikleri için sanırım.
Gizemblbl MDG_ valla ben 16 aylık olacak bir çözüm bulamadım bir ara tv açtım ama ona da kanmıyor artık 😂 tam kafayı yönelik bir durum ama haklısınız ki ben gerçekten artık yıldım
2halime Kendini hirpalama acıkınca öyle bı yiyorlar ki biraz daha zamanı var demek ki seninkinn. Bende ekran karşısında yediriyordum ne kadar sakıncalı olsada. Öyle böyle alıştı. Eline sevdiği şeyleri ver kendi yesin mesela simit börek köfte gibi kendi yiyebilecegi şeyler
Abide91 Benim kızımda 10 aylık benimkide ağzını kilitliyor ne yapayim da sever yer diye düşünmekten yoruldum bende burada bekliyeyim. kaç kilo bebeğiniz ?
MDG_ Abide91 aynısı benim durumum da kilosu da en son 8di 2 ay önce şimdi de pek iyi bir kilo aldığını düşünmüyorum açıkçası
balbal26 MDG_ valla fayda etmiyorsa açmayı ekranı derim. Çok zararı var beyin gelişimine. Madem işe yaramıyor boş yere zarar görmesin yavrucak. Bir de vitaminlerine baktırın bizde demir, çinko,b12 eksikliği varmış onlarda iştahsızlık yaparmış.
MDG_ Gizemblbl Allah’im etrafımda ki bütün bebekler yiyor ya bir benim kızım böyle inanın her gören cansız bu çocuk falan diyor o kadar üzülüyorum ki
Erva-hifa Benim kizimda oyleydi hic birseye agzini acmiyordu bu aylarca surdu sonra doktora gittik kan tahlilinde demiri ve b12 si dusuk cikti takviye kullaninca biraz daha duzeldi ama yine donem donem yemedigi zamanlar oluyo
Gizemblbl MDG_ merak etmeyin bana da hep öyle diyorlar hatta nasıl bir psikolojiye büründüysem bende hep büyümedi zayıf kaldı diyorum ki zayıf. Ama ne kadar ısrar ettim uğraştım yemedi yani dün mesela akşam bir köfte yedi diye mutlu oluyoruz tek ben değil bütün aile. Şaşırdım kaldım bende zayıf olmasını boş verdim her öğün artık yiyecek mi diye düşünmekten sabahları kalkmak istemiyordum bir ara
Alyehus MDG_ arkadaşın çocuğu da öyleydi ona özel hazırlama kendi yediklerinden ver demişti doktoru ona beraber yemeyi önermişti. Benim kızım 8 aylık mama sandalyesinde sadece biz yanında yemek yersek oturur yer mesela.
Cansutopuz MDG_ benimkide yemiyor valla hep zorlayarak yediriyorum. Sevdiği şey patates ve köfte ondan hariç hep hadi oğlum hadi oğlum modundayiz.🤷♀️🤦♀️
balbal26 MDG_ lütfiye organik karadut özünü sulandırıp içirin. Ben de yeni başladım onunla mı alakalı yoksa dişi yeni çıktı onunla mı alakalı yoksa zorlamayı bıraktım onunla mı alakalı hiç bilmiyorum ama biraz açıldı iştahı. Bir deneyin belki faydası olur. Bir de zorlamayın keisnlikle gerçekten ters tepiyor. oyunla falan yedirmeye çalışın güldürün gülünce verin ağzına belki işe yarar. İnşallah düzelir, çok zor gerçekten iştahsız çocuk.
MDG_ balbal26 deniycem mutlaka inşallah işe yarar bizde organik karadut pekmezi var o ise yarar mı acaba tanıdığımin yaptığı