Mevaaah Kolikbebek ayni benim kızımda boş anında yapıyor bende çok yoruldum bu durumdan artık çok terliyor sürekli üst degistiriyorum hareketlense emeklese yuruseydi yaparmiydi bilmiyorum
Kolikbebek Mevaaah yapıyor benim kızım hala devam bir kere yaptı mı gün içinde akşama kadar her fırsatta yapıyor dikkat dağıtmaya çalışıyorum ama dikkatini dağıtmıyor resmen transa geçiyor kirliyle kendini. Kızmayı da denedim bağırdım yeri geldi dayanamayıp ama yok hala aynı
TheBaby Melesss Sizde kaldırın mama sandalyesini. Artık çok etken keşfetmeler başlamış bebeklerde ya😒
Beyaz95 Nc nc ne kotu biseymis ya insanin siniri bozulur her gordukce hepsi kiz cocuklarmi acaba insAllah gecer kisa zamanda neyle alakali acaba cok enteresan
TheBaby Melesss Bende zorlandım başta ama sonra alıştı yerde oturarak yediyorum zaman olarak beni oyalasada yapacak bişey yok
Sabinaaa Mevaaah burda gordukten sonra dikkat ettim bende …oglum yerde uzanib resmen surtunuyor . Dediyiniz gibi ter icinde kaliyir…kaldirincada basiyor cigligi…
Essss Mevaaah cinsel bölgesini temizlerken uyarmış olabilirsiniz yada banyo yaptırırken dokunduğunuz zaman uyarılmış olabilir dikkat etmek lazım, bu davranışı sergilediğinde dikkatini başka tarafa çekmeye çalışın .
Sabinaaa TheBaby oglum yerde yapiyor onu nasil yasakliyim…cekib kaldirmak deyildi baska bir seyle oyalayinca unutuyor.. esum derdi hep inanmiyirdum cocuk o neden oyle sey hiss etsin diye..ama burda okuduklarimdan sonra dikkaymt ettim yapiyormus…
[silindi] Sabinaaa merhabalar birçözüm bulabildiniz mi benim oğlum 2,5 yaşında kanepede yapıyor sürekli
Sabinaaa [silindi] bazi gunler yapmiyor aklina gelmiyor ..yapdigi zamanda baska bir seyle dikkatini cekmeye calisiyirum ama yine de bosluk buldugu an kaciyor..yenimi yapiyor oglunuz ?
[silindi] Sabinaaa benim oğlum da bi kaç aydır yapıyor son zaman artık iyice sıklaştırdı boş kalsın hemen yapıyor sizinki kendiliğinden mi unuttu acaba her defasında başka şeye mi yönelttiniz iki dk mutfağa gitsem döndüğümde kanepenin üstünde 🤦🏽♀️
Sabinaaa [silindi] yok unutmadi daha…hala yapiyor…evet her defasinda baska seyle oyalamak lazim baska caresi yok…bazen de oyun oynadimiz sirada gidiyor…nezaman gecer unuturlad acaba
[silindi] Sabinaaa 2-6 yaş arası dönemde oluyormuş çoğunlukla inşallah kısa sürer insanı tedirgin eden bi durum ister şstemez
ofkelisirin Rabia4747 var tabiki gayet normal bişey sanıyor onu kötü bişey değil tepki vermemek lazım geçiyormuş sonra