Mevaaah Bizim mama sandalyesinde başladı. Sizinle aynı zamanlar. 10,5 aylık gibiydi. Sürekli ileri geri sürtünme terleme. Araştırdım doktora sordum haklı çıktım. Mama sandalyesi yasak şimdi bize. Unutması lazım. Bazen bebek arabasında da hatırlıyo ama orda yapamıyo tam dik oturmadığı için. Dikkatini dağıtın dedi doktor. Dışarda bi kere uzun zaman geçince deneyim mama sandalyesine oturtayım dedim aman Allah ım unutmamış. Ne yapıcam bilmiyorum. Sizinkide o eylem yüksek ihtimal. Doktorla görüşün. Bu hareteki nerde yapıyorsa onu yasaklıyor. Birde dikkat dağıtmak önemliymiş. Ya birde ben asla boş bırakmayan çok ilgili bir anneyim. Anlamıyorum niye böyle oldu