Zeyn0206 banada sürekli 4. Ayda dönmeye başlar felan diyorlardı ama 6 aylıkken dönmeye başladı. Bende kafama takıyordum 4 ayı geçti nie dönmedi diye gelişmiyor mu felan diyodum ama bebek bu o kendini ne zmn hazır hissederse o zmn dönüyor siz egzersizlerini yaptırın gerisini o halleder 🙂 kafanıza takıp strese sokmayın kendinizi