keremin-annesi22 Poyrazbebekannesi valla ben normal emziriyorum sağmadığım için bilmiyorum ama o zamandan beri mama yapmadim yani belli şekilde artırdı bebeğim doyuyor şükür bi deneyin bence 95 lira bi ücreti var çok uçuk bi fiyat değil