Kızlar selam . Doğumda meme ucum olmadığı ve sezeryandan sonra geç süt inmesi yüzünden bebek memeyi reddedilir . 23 günlük .sağıp veriyorum . Ama yetmiyor huzursuzlanıyor mama takviye ediyorum .2saatte bir 60 CV süt ve 60 CCmama veriyorum hafta kilo almadı sabit kaldı sonrasındaki iki hafta 1 kg aldı . Suan 4.750 kilosu . Sizce sadece süt versem yeter mi ? Emmediği için sütüm de azalıyor ne yapacağım bilmiyorum . 23 günlük 4.750 kilosu ne kadar süt yeterli olur ?