Eliffymn evet 7 yaşında 1.sinifa gidiyor, elbette zorlanıyorum tek başıma bilmediğim şehirde iki kızıma bakıyorum, bebeğim prematüre gazlı bebek gündüz uykusu yok neredeyse. Buna rağmen 1.sinifa gideni ihmal etmedim derslerini de yaptırdım ki hiç sevmiyor ödev yapmayı her çocuk gibi ☺️ sevdirerek yaptırdım, sorumluluk alacak yaşta değil dediğiniz gibi, lay lay lom☺️ okul çocuğu değil, oyun çocuğu daha bence, başında bekliyorum bebiş kucağımda, hatırlatıyorum her şeyi. 23 Nisan a katıldı onla beraber dans edip öğrettim hareketleri. Daha başka etkinlikler oldu hiç birini kaçırmadı, bebek var ilgilenemem demedim. Elimden geldiğince ihmal etmedim, uyurken bile bebek kucağımda, odasında uyumasını bekliyorum hala,uyutuyorum, yıllardır böyle alıştı uyumaya çünkü, git yat demiyorum, kıskançlık da oluyor.. böyle işte anlatmakla bitmez☺️ Allah hepimizin yardımcısı olsun, evlatlarımızı korusun esirgesin, iyilerle karşılaştırsın, hayırlı evlat olsunlar inşallah 🤲🏻❤️