Familyboy evet haklısın, okul çocuğu dersleri oluyor, okulda etkinlikler, beni bu durumlar zorluyor, ayy okul tatile girse artık dediğim zamanlar çok oldu, ama inan ki üstesinden şükürler olsun geldim, hiç ihmal etmedim. Okul çocuğu diyorlar 7 yasa uzmanlar, ama bence oyun çocuğu, oyunlar şarkılar danslar bitirdik seneyi, bu hafta karne alıyor evde olması işimi kolaylaştıracaktır, hafta sonları daha rahat ediyorum çünkü okul olmayınca ders bitiyor, oyun time, bebisle birlikte hemde, ki bebeğim prematüre gazlı gündüz uykusu yok neredeyse buna rağmen Allah yardım ediyor, ailem memlekette, eşim yoğun çalışıyor, bilmediğim şehirde tek başıma bakıyorum kızlarıma. Ben yıpranıyorum o ayrı konu, kızlarım iyi mutlu olsunda geçer bu zor günlerde ❤️