Benim kızım da 4.5 aylık 8 kilo emmesi falan çok güzel kilo alımı da iyi ama günde kaka yapmadığı taktirde sabahtan taktığım bez akşama kadar gidiyor yani işiyor ama değiştirecek kadar çok değil. Bizim durumumuz da normal değil mi hanımlar kafama takıldı şimdi