Tospikcik CaglaAras geceleri uyandırıp 3 saatte bir beslemeye devam ediyor musunuz? Günde kaç beslenme yapıyorsunuz?
Esraaa55 badiss66 evet bnmkininde oyle doktor içinde mukus yada kan yoksa normal dedi 2 haftadan fazladır yeşil sarı karısık yapıyor bazen sedece yeşil kaka yapıyor mamadan oluyormus sen hangı mamayı kullanıyosun
badiss66 Esraaa55 bebelac gold veriyordum sonra gaz probleminden aptamil conformil verdim bi süre bugün tekrar gold a döndüm inşallah sıkıntı çıkmaz ise. Bende neden yeşil kaka diyip duruyorum çözmeye çalışıyorum kaç gündür hastalandı sandım 🥺 sen hangi mamayı veriyorsun
Selveraytkn 4.5 aylık 3 saatte bir 140 ml içiyor bazen 120 değişiyor geceleri 2 kere uyanıyor 2 gün öncesinde de gece 140 veriyordum ama kilo artışı hızlı olunca bende geceleri 90 ml vermeye basladim
hepoyleolurzatenn busraparlakci ben 3 günlükken başladım mamaya sarılık olacak korkusundan 🤦🏼♀️ Çok şükür olmadı ama ilk zamanlar 30 veriyordum 15- 17 günlükken falan bazen 60 yiyordu bir ara hiç doymuyordu 80 cc sütümü içiyor üstüne mama yiyordu kusmuyodu da çok korkmuştum mide fesadı geçirecek rahatsızlanacak diye ama çok şükür birşey olmadı bazen doymayabiliyorlar her bebek farklı eğer kusmuyorsa hiç stres yapma yiyebilir bizim şuan 50 cc doyuyor
busraparlakci hepoyleolurzatenn bizim de hastanede kan şekerimiz düştü o yüzden başladık mamaya süt de yetmiyor mama ile takviye yapıyoruz tamam o zaman çok teşekkür ederim bir an korktum çok mu geliyor diyo içiyor diye veriyoruz ona göre artırdık hep zaten beslenme vaktinde kendisi uyanıyor
Sadeceanne1612 eymen_tugce 5 Ay 26 günlük oğlum 2 saatte bi 120 iciyor genelde geceleri de 2 buçuk 3 saatte bi uyanıyor
Aselllin eymen_tugce 4 buxuk aylik kizim 3 4 saatte bir 180 ml yiyor gece 1 defa kalkiyor yemye buyudukce azaliyor kalkmasi mama yemesi
[silindi] Aselllin merhablar bnrim kızımda 4 ay 9 günlük 3 saatte bir 180 ml derken bir seferde mi 180 ml veriyorsunuz acaba birde anne sütü de alıyor mu acaba
Sadeceanne1612 badiss66 Yeşil kaka bende de evolvia da oldu 3 4 güne geçmişti ama beğenmediğim için tekrar bebelac golda geçtim
Selveraytkn badiss66 bende Aptamil kullanıyordum bı kaç gündür çok fazla gazı olduğu için Aptamil comformile geçtim ilk defa biraz önce verdim 140 ml yaptım ama 80 ml içti içtikten sonra biraz kustu sizde de kusma olmuş muydu sevmedi mi yoksa ilk defa içtiği için mi kustu anlamadım
Esraaa55 badiss66 bebelac gold bende canım ilkte aptamil kullanıyprdum gaz yaptı die bebelac golda gectım ona gecınce kakası yeşile döndü
gunes_bzd badiss66 aptamil conformil kullanıyorsanız kakasının yeşil olması normal.bende conformil kullanıyorum.
busraparlakci @test-bebek saat beslenme aralığımız var 1 mama 1 anne sütü şeklinde ilerliyoruz anne sütü yetmiyor memeyi de ememiyor sağıp veriyoruz
hepoyleolurzatenn Eylm evolvia kullanıyorum çok memnunum aptamil prosyneo da çok güzel ikisinide çok beğeniyorum aptamilin tadıda kokusuda daha güzel ama kilo konusunda nasıl bilemiyorum kısa süre kullandığım için eğer evolviayı sevmezse bebeğiniz onuda kullanabilirsiniz
hemsireemom eymen_tugce 8 ay 20 günlük ana öğün olarak 3 saatte bir 150 cc 3 kere de ara öğün meyve çorba falan
Bbannesi Bugünlerde 3 aylık olacak, halen saat başı emiyor, sütüm mü yetmiyor acaba? Sağıp verince de 1 saat sonra istiyor. Çok kusuyor. Birkaç gündür biberonu da almıyor illa meme istiyor ne yapacağım bilmiyorum
esra91 Bbannesi cnm korkma benimkide saatte 1 emiyordu 5 bucuk aylık şuan 8 bucuk kilo çok şükür herşey yolunda ne zaman istese emzirdim sende öyle yap doktorda öyle dedi bana . simdi 2-2 bucuk saatte 1 emiyor birde 5. aydan sonra tadımlara başladık doktorumuz öyle söyledi. günde 2 kere de 1 çay bardağına yakın püre yoğurt vb. yiyor . kilosu iyise saatte 1 emmesine takılma stres yapma bazı bebekler az emip sık emiyor. anneler biraz yoruluyor ama yeterki sağlıklı olsun evlatlarımız