busraparlakci ben 3 günlükken başladım mamaya sarılık olacak korkusundan 🤦🏼♀️ Çok şükür olmadı ama ilk zamanlar 30 veriyordum 15- 17 günlükken falan bazen 60 yiyordu bir ara hiç doymuyordu 80 cc sütümü içiyor üstüne mama yiyordu kusmuyodu da çok korkmuştum mide fesadı geçirecek rahatsızlanacak diye ama çok şükür birşey olmadı bazen doymayabiliyorlar her bebek farklı eğer kusmuyorsa hiç stres yapma yiyebilir bizim şuan 50 cc doyuyor