Aysimannesi Kir_papatyasiii 😣 Hipp…. aynen kilo yapmıyor bir o kadar da pahalı mama . Sırf gaz yapmadığı için kullanıyorum . Bu ay sma alıcam farklı mama denemekten de korkuyorum açıkçası kilo aldırmadığını bile bile 3 aydır hipp kullanıyorum
arslaninannesi98 Asyapolat diğer aylar doktorda mı tarttınız? 200gram çok az doktor sürekli mama ver diyecektir bi doktora gidin tabiki normal değil
Asyapolat Kir_papatyasiii aptamilin de çok çeşidi varmış hangisi iyi sizce kullandınız mı? Conformil alayım diyorum ama diğerleri fiyat olarak daha uygun nasıl yapsam fark eder mi acaba hangisi olduğu