Merhabalar 3 ay 24 günlük bebeğim var bu zamana kadar her ay 1 kilo civarı alıyordu ancak bu ay sadece 200 gr aldı onu da tarttıgımda yeni mama yemişti yani 100 gr almış sadece günde 2 kez mama veriyorum onun haricinde sürekli emzirmeye devam ediyorum neden böyle oldu bu ay anlamadım bilgisi deneyimi olan var mı normal mi yoksa doktora götürmeli miyim?