ddmnrdgn Mevanur2 aslında bir kaç saat uyuyunca her şey daha kolay geliyor :) allah hepimize kolaylık versin
suheylam Prensesannesi1234 bende kullandım bana da hiç fayda etmedi ve bebeğim 2 aylık hala arada yara oluyo başka bişey denemedim doktorum çayla yıkamamı söyledi bi dene istersen faydasını görürsün inşallah
Portakal Prensesannesi1234 aslında yara olmadan önlem almak gerekiyor fakat madecassol kremi kullanmanı öneririm emzirmeden önce silmen gerek
Prensesannesi1234 Portakal doğum yapmadan önce lansinoh kullanmaya basladim aslinda ama fayda etmedi😔
Zumraderya Prensesannesi1234 öyle kremlere gerek yok ben tahin yağı sürdüm direk ilk günlerde süt gelmediği için normal.suanda süt iyi geliyor arada lansinoh krem sürüyorum çok aktığı için ped kullanıyorum zaten yoksa atlete surtunce o da acıtıyor
Prensesannesi1234 Zumraderya göğüs pedi kullanmayı bıraktım dün gerçekten krem sürünce pede yapışıyor cok aciyor😔 tahin yaginida oglum da kullandim ama pek fayda etmemisti😔 cok zor bir durum😔
Zumraderya Prensesannesi1234 o zaman sizinki iyi yara olmuş ama yağ yumuşatır yine de zeytinyağı da olur
Nurcin54 Gümüş kapak en etkili çözüm krem kullanmanızada gerek kalmayacak sadece kapak geçiriyor ve tekrar yara olmayacak
FeriDeniz Prensesannesi1234 kendi sütünü ger emzirme öncesi ve sonrası sürebilirsin. Zeytinyağı sürebilirsin. Bir de iç çamaşırı kullanma. Her fırsatta göğüslerini havalandır ki nemli kalsın.