Başta banada saçma gelen ama deneyince acılarımdan kurtulduğum bir yöntem. Bende aynı sizin tarif ettiğiniz şekilde bir acı çekiyordum.sığır kuyruğu diye bir ot var. Onun üzerine sıcak su döküp buharına oturdum ve bu işlemi 2 kez yaptım hemen kesildi acısı. Konyada oturuyorum ben ve bu dediğim ot genelde konyada boş tarlalarda bir sürü olur. Yaşadığınız şehirde temin edilir mi varmıdır hiçbir fikrim yok ama denemenizi kesinlikle tavsiye ederim