09Mira_ 1996fatma çok teşekkür ederim sanada geçmiş olsun canım çok zor inan ayaktayım çok şükür ama bu ağrılar da geçse bel ağrısında cabası benim bazen diyorum korkuyorum dikişlerim mi patladı diye yapışma ya
Ikizannesi5 09Mira_ insallah kuzum zaten tecrübelisin ne kadar haraket o kadar hızlı iyilestiriyor tabi bu dönemde ağrıları da fena oluyor rabbim bi an önce eski sağlığını getirsin inşallah
Seher2410 1996fatma Evet canım artar tabii ben sadece tuvalet yemek ihtiyacımı görüyorum ağrısı acısı felaketti sanki köz var gibiydi içinde inşallah seninde bir an önce geçer 🥺
Poncikkkk 1996fatma bir süre dikkat etmen gerekir dinlnmediğinden ağzında artar ben 5 ay oldu doğum yapalı ilk zamanlar zorlandım ama şimdi rahatım çok şükür zamn gerekli ve dinlenmek