BabyKayra bende hem mama hem anne sütü olarak gidiyodum annem “mama şekerli çocuğun içi yanar havalarda ısındı çay kaşığı ile 1-2 kaşık su ver bişey olmaz” demişti. Bende 1 kaşık falan vermeye başlamıştım. Sonra annem aradı kıza su veriyosun dimi diye evet noldu dedim annemin arkadaşının kızı 4-5 aylık bebeğine anne sütü + mama olarak gidiyomuş ve hiç su vermemiş. Bebeğin ciğerleri kurumaya başlamış susuzluktan. hastaneye götürmüşler hemen, doktor da bu çocuğa hiç su vermedin mi sen çocuğun ciğerleri kurumaya başlamış demiş. Çocuk en son hastanede yatıyodu sonra ne oldu bilmiyorum. O yüzden ben su veriyorum 1 kaşık yada 2 kaşık değişiyo